tisdag 12 juli 2011

Glad postlåda

Idag hade min stackars postlåda all anledning att vara glad. Det fylls vanligen med diverse skräpreklam (trots att vi vänligt aböjt från att få sådan), räkningar (som väl knappast gör någon glad, inte ens en brevlåda) och diverse uppmaningar om att delta i diverse kläd och prylbyten. För barnkläder och barnprylar såklart. Som jag inga har. Varken prylarna eller några barn.

Vad jag däremot har gott om är garn. Och inte blev det mindre av den varan idag inte.













Underbart sockgarn från Juno Fiber Arts













Och lika ljuvligt garn från Posh Yarn (de två till vänster).

Alla är i sockgarnskvalite och mitt lager av just sockgarner börjar te sig en smula enormt. Och såklart alldeles, alldeles underbart! Det ska bli mera randigt, så mycket vet jag redan nu. Men sen får vi se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar