tisdag 1 september 2009

Färg, färg, färg

Idag damp det återigen ner en sån där trevlig grå påse med mjukt innehåll i min brevlåda. Påsen var från FeltStudioUK och var fylld med härlig ull som jag beställt. Cred för snabb leverans förresten, ca 1 vecka. Innehållet:


ca 1 hg falklandsull


och ca 1 hg BFL + en liten bonusöverraskning med rosalila viscose & sparkle

Ute har det blåst som bara den och det känns att hösten är på väg. Å ena sidan är det trevligt med höstmörker. Mer stickmys och mer tv-spelande. Å andra sidan blir det betydligt mindre utomhusbad, haha. Jag håller iallafall på och laddar upp mitt vant-lager inför hösten. Just nu håller jag på med dessa:


Garnet har jag spunnit själv men jag kommer inte ihåg vad det är för ull. Men jag har iallafall köpt ullen hos Spinspiration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar